سعید مدرس آهنگ من حساسم

سعید مدرس آهنگ من حساسم

سعید مدرس آهنگ من حساسم

سعید مدرس آهنگ من حساسم

سعید مدرس آهنگ من حساسم

سعید مدرس آهنگ من حساسم
سعید مدرس آهنگ من حساسم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
سعید مدرس آهنگ من حساسم
سعید مدرس آهنگ من حساسم

آهنگ جدید و بسیار زیبا از سعید مدرس به اسم من حساسم

+ متن آهنگ

 

 

 

لینک مستقیم128:s6.picofile.com/file/8213670368/Saeed_Modarres_Man_Hassasam_128_.mp3.html

متن آهنگ جدید سعید مدرس من حساسم

داری میفتی از چشمام

شاید الان نمیفهمی

اینو گفتم که فردا روز نشم محکوم به بیرحمی

من حساسم ولی هیچوقت بهونه ای نمیگیرم

یهو بارم رو میبندم

بدونه صحبتی میرم

نپرس از من چرا رفتی نمیدونی چقد سخته

کسی که عاشقش هستی بفهمی که بی تو خوشبخته

نپرس از من چرا رفتی نمیدونی چقد سخته

کسی که عاشقش هستی بفهمی که بی تو خوشبخته

آره سخته ولی شادم

به این روز اگه افتادم

به جاش جامو به اونکه کنارش راحتی دادم

آخه من حساسم ولی هیچوقت بهونه ای نمیگیرم

یهو بارم رو میبندم

بدونه صحبتی میرم

نپرس از من چرا رفتی نمیدونی چقد سخته

کسی که عاشقش هستی بفهمی که بی تو خوشبخته

نپرس از من چرا رفتی

نمیدونی چقد سخته

کسی که عاشقش هستی

بفهمی که بی تو خوشبخته

 



تعداد بازديد : 104
چهار شنبه 1 مهر 1394 ساعت: 17:10
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

الکسا